Ahad, 25 Julai 2010

info semasa: Murah Sangat ni!!!!

Hehe... lama tak menulis blog.. rasa kekok pon ada... so... sebagai permulaan... nak cerita pasal barang baik ni... murah je... laptop made in india...

Menteri Pembangunan Sumber Manusia India, Kapil Sibal dengan bangganya mempamerkan prototaip laptop tersebut...

Dijangkakan... laptop ini akan berada dipasaran pada sekitar tahun hadapan dengan harga permulaan sebanyak AS$35... namun pihak Kapil Sibal dikatakan masih berusaha untuk mengurangkan harga tersebut sehingga AS$10... murah kan...

Dikatakan... laptop ini mampu untuk melayari internet... dan juga melayari youtube... Mengikut dari beberapa sumber.... laptop ini menggunakan OS Linux... dan memiliki 2GB ram serta dilengkapi dengan wifi dan port2 usb....

Apapun.. kita tunggu dan lihat... harap2 memang murah laa... laptop touchscreen pulak tu... agak2 harga ipad boleh jatuh tak pasni??

8 comments:

Lizzie Yasmin berkata...

murah sgt tue.. blik modal k?? best lar kalu betul...

captain88 berkata...

klu balik modal tu... balik jugak laa.. klu untung tu.. x sure... bape byk...

Ckin Kembaq berkata...

mmg tak untung..huhu jenuh la tggu...

the bert berkata...

tahan ke x ni..takut pki sethn dh rosak..

Yuni Aisyah berkata...

wah murahnya..nnti kalo benda nie dah dikeluarkan kt msia nak beli la..hikhik

captain88 berkata...

@ Ckin Kembaq - untunng ayam nampak dikaki... untung laptop ni... sapa la yg tahu... sama2 kita tggu...

captain88 berkata...

@ the bert- klu bleh pakai setahun ok gak tu... klu pkai 2-3 minit dah rosak... masalah besar gak tu...

captain88 berkata...

@ Yuni Aisyah - beli2... jgn x beli... klu bleh borong satu lori..hehe